Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (Код 42960000-3 - згідно ДК 021:2015), Паперові рушники для рук (Код 33763000-6 - згідно ДК 021:2015), Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Код 19640000-4 - згідно ДК 021:2015) для спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 152 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Сума
662,40 UAH
UA-P-2020-09-29-001552-b 4d20160ea99f44f187088ead32747baa
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 вересня 2020 11:36
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №152 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03875118
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 02156, вулиця Академіка Курчатова, 18/1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (Код 42960000-3 - згідно ДК 021:2015), Паперові рушники для рук (Код 33763000-6 - згідно ДК 021:2015), Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Код 19640000-4 - згідно ДК 021:2015) для спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 152 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 662,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 662.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2020

Документи замовника

29 вересня 2020 11:37
Електронний підпис