"Альбумін, розчин для інфузій, 10%, по 100 мл" (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція)
Сума
32 296,80 UAH
UA-P-2024-04-19-007893-a 4d1d893aacd144f087018abbcfe70b68
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 квітня 2024 12:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01982525
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, 23100, вул. Київська, буд. 288
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: "Альбумін, розчин для інфузій, 10%, по 100 мл" (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція), Альбумін, розчин для інфузій, 10%, по 100 мл - 20 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
АТХ: B05AA01
МНН: Albumin
ДК021-2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 32 296,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 32296.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178). Найменування, опис та кількість товару:альбумін, розчин для інфузій, 10%, по 100 мл- 20 шт. . Місцем поставки є адреса Замовника: вулиця КИЇВСЬКА, 288. Україна, Вінницька обл., місто Жмеринка, 23100.Постачання товару здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці(в письмовому вигляді/по телефону). При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства. Доставка товару проводиться Постачальником власним (орендованим за власний рахунок) транспортом із забезпеченням умов належного транспортування товару. Розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника.Строк поставки товару протягом 5 календарних днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником, до 31 грудня 2024 року.. Розрахунки за отримані лікарські засоби здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару

Документи замовника

19 квітня 2024 13:01
Електронний підпис