Дозиметр-радіометр ( типу МКС-05) (38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Сума
21 000 UAH
UA-P-2024-10-04-010468-a ● 4c48a12741f24742af230f975f322a8f
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 жовтня 2024 14:31
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 23"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #20090689
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
м. Вінниця,
21021,
пр. Космонавтів, 32
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Дозиметр-радіометр ( типу МКС-05) (38340000-0 Прилади для вимірювання величин) , Дозиметр-радіометр ( типу МКС-05) - 1 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
ДК021-2015: 38341200-9 — Дозиметри
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 21000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2024
11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 21021 Україна Вінницька область місто Вінниця проспект КОСМОНАВТІВ, будинок 32. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Документи замовника
04 жовтня 2024 14:33
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |