30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
23 100 UAH
UA-P-2022-08-15-004611-b 4bde729ae1c44cb1a0de15dfa111554f
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 серпня 2022 14:50
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40475812
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, 11571, вул. Наумова,12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Папір А4 500 арк 80г/м2 Maestro Standart Plus / Словенія - 100 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 23 100 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне 23100 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2022

11. Примітки: Місцезнаходження замовника:11508,Житомирська область,м. Коростень, вул.Жмаченка, 46 Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель Код ЄДРПОУ 40475812

Документи замовника

15 серпня 2022 14:52
Електронний підпис