Канцелярські товари (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
7 084,80 UAH
UA-P-2023-12-13-009652-a 4bce8fd40b8741ebaf76f023246cb2d0
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 грудня 2023 16:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ХОКЕЮ "СОКІЛ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43197718
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, 04119, вулиця Юрія Іллєнка (Мельникова), будинок 46
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Клей ПВА-М Economix, 100 мг - 2 штуки, Клей-олівець Economix, основа PVA, 36 мг - 2 штуки, Папір Multicopy A4 80г/м2, 500 арк., клас А - 15 штуки, Папка-реєстратор А4 LUX Economix, 70 мм, чорна - 15 штуки, Папка-реєстратор А4 LUX Economix, 70 мм, бордова - 1 штуки, Папка-реєстратор А4 LUX Economix, 70 мм, зелена - 1 штуки, Папка-реєстратор А4 LUX Economix, 70 мм, червона - 1 штуки, Ручка масляна ECONOMIX LINE 0,7 LINE мм, пише синім - 20 штуки, Скоби RAPID 24/6 I M G Strong в уп. 1000 шт. - 3 паковання, Файл для документів А4+ Economix, 40 мкм, фактура "глянець" (100 шт./уп.) - 2 паковання, Файл для документів А4+ Economix, фактура "глянець" (100 шт./уп.) - 2 паковання, Файл для документів А4+ Optima, 40 мкм, фактура "глянець" з синьою смужкою (100 шт./уп.) - 3 паковання

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 084,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 7084.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Згідно наявної потреби. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівля проводиться з уахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".

Документи замовника

13 грудня 2023 16:27
Електронний підпис