Реєстраційні, та медичні журнали, згідно ДК 021:2015 - 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Сума
9 780 UAH
UA-P-2021-04-01-004564-a ● 4ad5e0aa1d2d4cda8595a8d753b86822
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2021 15:31
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01991820
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Новоград-Волинський,
11700,
вул. Наталії Оржевської, 13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Реєстраційні, та медичні журнали, згідно ДК 021:2015 - 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, Книга обліку - 1 штуки, Журнал ком. оглядів водіїв - 3 штуки, Журнал результ. аналізів - 3 штуки, Журнал обліку хворих у стаціонарі - 4 штуки, Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів - 10 штуки, Процедурний журнал - 5 штуки, Операційний журнал - 4 штуки, Журнал оперативних нарад - 1 штуки, Журнал температурного режиму - 4 штуки, Журнал реєстрації температури - 1 штуки, Журнал обліку заявок на компоненти крові - 15 штуки, Журнал обліку померлих - 2 штуки, Журнал реєстрації листків непрацездатності - 4 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 780 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 1470 UAH | |
Інше | Кошти НСЗУ. | 8310 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2021
Документи замовника
01 квітня 2021 15:33
|
Електронний підпис |