Придбання канцелярських товарів (Файл А4+, 30 мк., 100 шт., папка швидкозшивач с проз. верхом А4, СИНЯ з перф., глянець, EconoMix, папка реєстратор А4, 5 см СИНЯ)
Сума
10 650 UAH
UA-P-2024-10-18-007067-a ● 4a94d87c99a34d439306bc523e4b2fd6
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 жовтня 2024 11:53
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41781838
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Харківський р-н, смт Нова Водолага,
63202,
вул. Донця Григорія, буд. 14
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Придбання канцелярських товарів (Файл А4+, 30 мк., 100 шт., папка швидкозшивач с проз. верхом А4, СИНЯ з перф., глянець, EconoMix, папка реєстратор А4, 5 см СИНЯ), Файл А4+, 30мк., 100 шт. - 30 штука, Папка швидкозшивач с проз. верхом А4, СИНЯ з перф., глянець, EconoMix - 270 штука, Папка реєстратор А4, 5 см СИНЯ - 70 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 650 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 10650 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2024
11. Примітки: Місцезнаходження юридичної особи Замовника: 63202, Харківська обл., Харківський р-н, селище міського типу Нова Водолага, ВУЛИЦЯ ДОНЦЯ ГРИГОРІЯ, будинок 14.
Категорія - Замовник здійснює закупівлю відповідно до ст.2 п.3 абзац 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів)
Документи замовника
18 жовтня 2024 11:54
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |