Канцелярське приладдя
Сума
4 227,28 UAH
UA-P-2024-03-20-008632-a ● 4a25823da3c24098a8e183002ddebfd4
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 13:15
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління гуманітарного розвитку виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44070248
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Бориспільський р-н, село Гора,
08324,
вул. Центральна, будинок 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярське приладдя, Реєстратор А4 5см зелений DELTA/Axent D 1711-04C - 10 штука, Файли А4 глянцеві 40мкн Е31107 (100шт) - 5 паковання, Ручка кульк./масл. CELLO "Finegrip" 0,5мм синя 388_BL - 5 штука, Олівець Buromax 8508 з гумкою - 10 штука, Чинка ВМ 4756 з контейнером - 5 штука, Коректор-ручка Axent 12мл.7004-А - 5 штука, Набір маркерів текстових 4шт Buromax ВМ 8904-84 - 5 штука, Зшивач №10 15арк Axent 4222 - 3 штука, Скоби для зшивання SCHOLZ №10/4, SOZ.4720, 1000шт (8305200000) - 5 штука, Клей-олівець 25г Buromax "Еco-Line" BM4912 - 10 штука, Підставка настільна мет155x103x100мм А2117 - 5 штука, Ватман A2 250г/м2 100 аркушів - 100 штука, Підставка для ручок кругла 80х80х97мм, металева чорна ВМ6202 - 5 штука, Гумка K-I-N 6541/40 - 5 штука, Закладки пластикові BM.2301-98 45x12мм, 5х20арк.,неонових кольори - 2 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 227,28 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 4227.28 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Канцелярське приладдя (код ДК 021:2015 - ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Документи замовника
20 березня 2024 13:15
|
Електронний підпис |