Бланк * меню вимога 2а3, офсет арт.299мех
Сума
900 UAH
UA-P-2024-02-20-002506-a 4a198f36f0f341a1b937832eec82768a
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 лютого 2024 12:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Холминської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41832342
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, смт Холми, 15331, вул. Миру, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Бланк * меню вимога 2а3, офсет арт.299мех

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 900 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 900 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

20 лютого 2024 12:26
Електронний підпис