Послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Сума
18 000 UAH
UA-P-2020-06-12-000726-a 49b8f8557cf04ea6b4e366e0d82ac71f
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 червня 2020 11:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40703235
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Одеса, 65003, вул. Отамана Головатого, 99
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуг з поводження з безпечними та небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Клінічні та подібні їм відходи (одноразові маски, рукавички, бахіли, паперові рушники, костюми тощо) за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - 600 кг

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 18 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 18000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2020

Документи замовника

12 червня 2020 11:46
Електронний підпис