«ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, а саме: тест-набір для ідентифікації плям крові; тест-набір для ідентифікації плям слини; тест-набір для ідентифікації плям сперми»
Сума
240 000 UAH
UA-P-2024-04-12-004121-a ● 498ecc9072fa4baf815e5171353ef981
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 квітня 2024 10:51
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02005177
3. Місцезнаходження:
Україна,
Запорізька область,
Запоріжжя,
69068,
вул.Чарівна,30
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
«ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, а саме: тест-набір для ідентифікації плям крові; тест-набір для ідентифікації плям слини; тест-набір для ідентифікації плям сперми»
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 240 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти обласного бюджету | 240000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: Закупівля товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану проводиться відповідно до постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 року
Документи замовника
12 квітня 2024 10:53
|
Електронний підпис |