Канцелярські товари
Сума
145 749 UAH
UA-P-2024-03-04-003595-a 479cd7b4f35e4d15a12a33f86e972827
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 березня 2024 10:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44378972
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, 49127, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про організатора закупівлі

5. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #32835966
7. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Яворницького Дмитра, будинок 75, 49000, пр.Яворницького Дмитра будинок 75
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про предмет закупівлі

9. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Затиск для паперу (біндер) 32 мм - 55 штуки, Блок паперу для нотаток 85х85 мм, 300 арк, білий, не клеєний, інд. упаковка - 6 штуки, Папір А4 (80 г/см) 500 арк. - 350 пачок, Діркопробивач металевий 25 арк. - 2 штуки, Щоденник недатований А5 288 стор., жорстка обкладинка - 10 штуки, Олівець графітний HB шетстигранний жовтий - 10 штуки, Клей ПВА 200 мл супер-ковпачок - 5 штуки, Гумка двокольорова комбінована (сіро-біла) - 10 штуки, Стрічка клейка (скотч) 48 мм*100 м*40мкм - 6 рулон, Лінійка пластикова 30 см, прозора - 10 штуки, Маркер текстовий 2-4 мм клиновидний жовтий - 10 штуки, Ніж канцелярський 18мм, пластиковий корпус - 5 штуки, Ножиці канцелярські 21,5 см, пластикові - 5 штуки, Папка архівна картонна А4, 500 арк., на 4-х зав'язках - 100 штуки, Папка-бокс архівна із щільного гофрокартону з титульною сторінкою на зав'язках А4 - 450 штуки, Папка картонна на зав'язках, товщина картону 0,30 мм - 1200 штуки, Сегрегатор А4 - 112 штуки, Папка-планшет з затискачем А4 - 5 штуки, Ручка кулькова 0,7 мм синя - 40 штуки, Скоби №10 1000 шт/пач. - 10 пачок, Скоби №24/6 1000 шт/пач. - 10 пачок, Скоби №23/6 1000 шт/пач.. - 1 пачка, Скоби №23/8 1000 шт/пач. - 1 пачка, Швидкозшивач А4 без перфорації, рожевий - 20 штуки, Швидкозшивач А4 без перфорації, сірий - 20 штуки, Скріпки канцелярські заокруглені 25 мм 100 шт - 5 пачка, Коректор з пензликом - 10 штуки, Файл А4+, 30 мкм, прозорий, глянцевий,100 шт/пач - 110 пачок, Блок паперу з клейким шаром 75х75 мм, 100 арк, пастель жовтий - 20 штуки, Скоби №23/10 1000 шт/пач. - 1 пачка, Скоби №23/13 1000 шт/пач. - 1 пачка

10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30194500-0 — Допоміжні засоби для шрифтового оформлення
ДК021-2015: 30192123-9 — Ручки-маркери
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30191100-5 — Архівне устаткування
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199400-4 — Прогумований або клейкий папір

11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 145 749 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 145749 UAH

13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію

14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

15. Примітки: В асортимені

Інформація про організацію та проведення закупівлі

Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.

Найменування ЦЗО: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ ЦЗО: 32835966
Термін надання відповіді ЦЗО до: 05 березня 2024
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО: 05 березня 2024
Документи
05 березня 2024 17:41
Електронний підпис
05 березня 2024 17:31
Електронний підпис