Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Сума
7 500 UAH
UA-P-2022-02-28-001660-a 471f5ae90c134894a4323f62e9acb47f
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 лютого 2022 13:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КАЛЬМІУСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42536672
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, м. Маріуполь, 87531, вулиця Гонди, 44
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне., Офісний папір А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. - 50 пачка, Папка-реєстратор односторонній А4 70 мм колір бузковий 03 Buromax (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. - 15 штуки, Папка швидкозшивач з кишенею А4 500 мкн, колір синій за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. - 8 штуки, Файл для документов А4, 30 мкм, фактура «глянец» (100 шт./уп) Buromax (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. - 10 упаковка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 7500 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2022

Документи замовника

28 лютого 2022 13:13
Електронний підпис