Послуги з проведення бактеріологічних досліджень (Код за ДК 021: 2015 – 85111820-4 Послуги з проведення бактеріологічних досліджень)
Сума
24 579 UAH
UA-P-2021-01-25-007954-b 46ac449a1168474b9b333a17aa456049
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 січня 2021 14:22
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Дитяча стоматологічна поліклініка"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01992340
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, місто Біла Церква, 09100, ВУЛИЦЯ СІЧНЕВОГО ПРОРИВУ, будинок 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення бактеріологічних досліджень (Код за ДК 021: 2015 – 85111820-4 Послуги з проведення бактеріологічних досліджень), Бактеоріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення, інструментарію - 30 послуга, Визначення банктеріального забруднення закритих прміщень - 30 послуга, Виявлення бак.забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на БГКП - 150 послуга, Виявлення бак.забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на золотистий стафілокок - 150 послуга, Контроль роботи парових, повітряних, газових стерилізаторів з викорстанням біологічних індикаторів - 12 послуга, носійство золотистого стафілокока - 9 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85111820-4 — Послуги з проведення бактеріологічних досліджень

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 579 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Надходження від платних медичних послуг 24579 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2021

Документи замовника

25 січня 2021 14:23
Електронний підпис