НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова; НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Сума
16 970 000 UAH
UA-P-2020-06-05-005233-b ● 469db5fe8891470ab07bb0457e05e84e
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 червня 2020 14:37
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02003563
Інформація про предмет закупівлі
3. Конкретна назва предмета закупівлі:
НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова; НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 16 970 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 16970000 UAH |
7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
червень, 2020
9. Примітки: 1. Місцезнаходження Замовника: 61058, м. Харків, проспект Незалежності, 13.
2. Категорія підприємства - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
3. Назва предмету закупівлі: ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова; НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова).
4. Вид закупівлі: товари.
5. Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи
6. Закупівля відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 р. № 530-ІХ; постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами).
7. Загальні та медико - технічні вимоги наведені в додатку до плану.
8. Строк поставки товарів: до 19 червня 2020 року.
Документи замовника
05 червня 2020 14:57
|
Електронний підпис |
05 червня 2020 14:51
|
Електронний підпис |
05 червня 2020 14:37
|
Електронний підпис |
05 червня 2020 14:41
|
ТЕХНIЧНI_ВИМОГИ_до_закупiвлi.docx |