Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське та офісне приладдя)
Сума
27 500 UAH
UA-P-2021-06-22-001847-a 469acd6063db4f749a1e1e5757ff3120
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 червня 2021 14:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03198103
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, Шостка, 41100, вул. Карла Маркса, 43а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське та офісне приладдя), Папір для друку - 300 пачка, папір для лруку - 30 пачка, папір рулонний - 100 рулон, Кулькові ручки - 200 шт, Олівці - 200 шт, Стрічка для принтера - 100 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 27 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 27500 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

Документи замовника

22 червня 2021 14:19
Електронний підпис