Канцелярські товари
Сума
4 360 UAH
UA-P-2021-02-10-009085-a 45dc6e7b84e94aa086250fc448436cdc
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 лютого 2021 13:38
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖШКІЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26329275
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, 50000, ПРОСПЕКТ ПОШТОВИЙ, будинок 84
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Папір ксероксний - 30 пачок, Папки-регістратор - 7 штуки, папки для паперів - 16 штуки, файли - 3 пачка, швидкозшивач - 14 штуки, Олівці - 12 штуки, Клей олівець - 4 штуки, скрепки канцелярськи - 4 пачка, папка-конверт - 4 штуки, клей ПВА - 2 Пляшки, коректор - 4 штуки, скотч - 8 штуки, папір самоклеючий - 2 пачка, ластик - 4 штуки, зошити - 33 штуки, ручки - 18 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 360 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Папір ксероксний, папки, файли, швидкозшивачі, олівці, клей, зошити, ручки, ластик, коректор 4360 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2021

11. Примітки: Папір ксероксний, папки, файли, швидкозшивачі, олівці, клей, зошити, ручки, ластик, коректор

Документи замовника