Мило
Сума
32 781,60 UAH
UA-P-2024-03-20-015969-a ● 450f7aa0ecc946e5ad1bb1832b6f7174
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 16:44
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10020,
майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Мило, Рідке мило-крем OPTIMAL 5 л Кашемір - 90 штука, Мило господарське рідке 5 л ПЕТ "Neo Clean" - 90 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
ДК021-2015: 33711900-6 — Мило
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 32 781,60 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 32781.6 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: З метою ефективного використання публічних коштів проведення даної закупівлі обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659):
1. Цільове призначення предмету закупівлі.
Цільовим призначенням предмету закупівлі є забезпечення належного функціонування підприємства для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям.
2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі.
Користувачами товару є працівники, пацієнти та відвідувачі підприємства.
3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів.
Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі
Документи замовника
26 березня 2024 09:14
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 09:14
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 16:47
|
Електронний підпис |