ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: Поточний ремонт по опаленню та вентиляції приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31)
Сума
40 000 UAH
UA-P-2024-03-08-007576-a ● 43724dff4e98403eaf0530babb5e3b92
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 березня 2024 14:50
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01280527
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49102,
вул. Ближня, буд. 31
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: Поточний ремонт по опаленню та вентиляції приміщення рентген-операційної №2 операційного відділення з централізованим операційним блоком та стерилізаційним відділом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 40 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | кошти НСЗУ | 40000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
08 березня 2024 14:50
|
Електронний підпис |