Канцелярське приладдя (2 лоти), код ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. Лот 1: Папір ксероксний А3, А4, А5, стрічка для банкомата, конверти немарковані, папки, сегрегатори, календарі перекидні, файли, ручки, стрижні до кулькових ручок, олівці, степлери, скоби, скріпки, скотч, кнопки, фарба штемпельна, оснастки для печаток, оснастки для штампів, подушки штемпельні. Лот 2: Папір
Сума
251 700 UAH
UA-P-2021-03-19-008231-c 4312c37be35540be879569804dd49df4
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 березня 2021 16:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04060772
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, Хмельницький, 29000, вул. Гагаріна, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя (2 лоти), код ДК 021:2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. Лот 1: Папір ксероксний А3, А4, А5, стрічка для банкомата, конверти немарковані, папки, сегрегатори, календарі перекидні, файли, ручки, стрижні до кулькових ручок, олівці, степлери, скоби, скріпки, скотч, кнопки, фарба штемпельна, оснастки для печаток, оснастки для штампів, подушки штемпельні. Лот 2: Папір

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 251 700 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Загальний фонд 226700 UAH
Місцевий бюджет Спеціальний фонд 25000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2021

11. Примітки: Затверджено рішенням тендерного комітету від 18.03.2021 року № 22

Документи замовника

19 березня 2021 16:55
Електронний підпис