ДК 021:2015: 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилад приймально-контрольний "Лунь-11" (акумуляторна батарея 12В 7,2Аг; Пристрій індикації та управління "Лінд 9М3" клавіатура)
Сума
5 598 UAH
UA-P-2022-01-19-005710-a 426114fb95b14148b7722a78f62a2c01
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 січня 2022 11:33
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №11" Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37899757
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49080, вул. Висоцького, буд. 2А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації (Прилад приймально-контрольний "Лунь-11" (акумуляторна батарея 12В 7,2Аг; Пристрій індикації та управління "Лінд 9М3" клавіатура), Прилад приймально-контрольний "Лунь-11" (акумуляторна батарея 12В 7,2Аг) - 1 штуки, Пристрій індикації та управління "Лінд 9М3" клавіатура - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 598 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти НСЗУ 5598 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2022

11. Примітки: Прилад приймально-контрольний "Лунь-11" (акумуляторна батарея 12В 7,2Аг; Пристрій індикації та управління "Лінд 9М3" клавіатура

Документи замовника

19 січня 2022 11:34
Електронний підпис