Послуги з акредитації освітньої програми (код ДК 021:2015 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій)
Сума
73 884,85 UAH
UA-P-2024-04-08-007917-a ● 41595d20df4f4b15b47ed0fb0d5d92fb
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2024 13:22
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25576037
3. Місцезнаходження:
Україна,
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з акредитації освітньої програми (код ДК 021:2015 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій), Попереднє вивчення акредитаційної справи: оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням ЄСВ - 1 послуга, Попереднє вивчення акредитаційної справи: оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням ЄСВ - 2 послуга, Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч. оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням ЄСВ - 1 послуга, Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч. оплата праці членів експертної групи, вкючно з нарахуванням ЄСВ - 2 послуга, Оплата послуг члена галузевої експертної ради, який готує експертний висновок ГЕР - 1 послуга, Оплата витрат, пов`язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку - 3 послуга, Оплата послуг організаційного характеру - 1 послуга, Оплата за оформлення сертифікату про акредитацію - 1 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 73 884,85 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 73884.85 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
Документи замовника
08 квітня 2024 13:23
|
Електронний підпис |
Обґрунтування закупівлі
08 квітня 2024 13:22
|
Згідно з пунктом 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Розгорнути
Згорнути
|