код ДК 021:2015-3492000-2 Дорожнє обладнання - стояки СВ 95-2
Сума
76 644,72 UAH
UA-P-2024-04-01-003333-a 406f7430854848f6920aff31a0bdda51
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2024 10:50
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальне шляхово-експлуатаційне управління"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24223578
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, м. Біла Церква, 09100, вул. Мережна, 44-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015-3492000-2 Дорожнє обладнання - стояки СВ 95-2, Стояки СВ 95-2 - 20 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
ДК021-2015: 34928510-6 — Опори для вуличного освітлення

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 76 644,72 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 76644.72 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

01 квітня 2024 10:52
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що замовник може укласти прямий договір після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Відкриті торги з особливостями за предметом код ДК 021:2015-3492000-2 Дорожнє обладнання - стояки СВ 95-2 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-004848-a, було відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-11-004848-a Дата формування звіту: 19 березня 2024).
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення застосувати під час здійснення Закупівлі, підставу за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей щодо укладання прямого договору після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути