код ДК 021:2015-3492000-2 Дорожнє обладнання - стояки СВ 95-2
Сума
76 644,72 UAH
UA-P-2024-04-01-003333-a ● 406f7430854848f6920aff31a0bdda51
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 квітня 2024 10:50
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальне шляхово-експлуатаційне управління"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24223578
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
м. Біла Церква,
09100,
вул. Мережна, 44-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
код ДК 021:2015-3492000-2 Дорожнє обладнання - стояки СВ 95-2, Стояки СВ 95-2 - 20 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
ДК021-2015: 34928510-6 — Опори для вуличного освітлення
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 76 644,72 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 76644.72 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
Документи замовника
01 квітня 2024 10:55
|
Електронний підпис |
01 квітня 2024 10:50
|
Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі.pdf |
Обґрунтування закупівлі
01 квітня 2024 10:52
|
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що замовник може укласти прямий договір після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Відкриті торги з особливостями за предметом код ДК 021:2015-3492000-2 Дорожнє обладнання - стояки СВ 95-2 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-004848-a, було відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-11-004848-a Дата формування звіту: 19 березня 2024).
Розгорнути
Згорнути
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення застосувати під час здійснення Закупівлі, підставу за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей щодо укладання прямого договору після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. |