Послуги з постачання теплової енергії
Сума
108 625,34 UAH
UA-P-2024-01-25-004200-c 3e69f8b73440496d9136b9c75b1b98c5
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 січня 2024 14:07
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37862109
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, 50000, площа Визволення, буд. 5а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з постачання теплової енергії

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2271 — Оплата теплопостачання

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 108 625,34 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 108625.34 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування": відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Документи замовника

25 січня 2024 14:08
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

25 січня 2024 19:47
Закупівля здійснюється відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування": відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Розгорнути Згорнути