Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
7 432,53 UAH
UA-P-2023-10-12-004637-b 3e0ef823e5d74ed786cf5844cf3d2490
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 жовтня 2023 16:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43649464
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, 14017, вул. Івана Мазепи, буд. 19
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Діркопробивач, 30 аркушів, металевий, червоний колір, "Exakt-2", AXENT - 5 штуки, Клей-олівець, 35г, основа PVP, AXENT - 48 штуки, Коректор-ручка, 12мл, AXENT - 48 штуки, Маркер, 2,5мм, круглий, "Permanent Dry Safe", CENTROPEN (чорний) - 20 штуки, Маркер, 2,5мм, круглий, "Permanent Dry Safe", CENTROPEN (синій) - 10 штуки, Маркер, 2,5мм, круглий, "Permanent Dry Safe", CENTROPEN (червоний) - 10 штуки, Ніж канцелярський, 18мм, механічний фіксатор, AXENT - 30 штуки, Ножиці офісні, 18см, "Shell", AXENT - 20 штуки, Скріпка, 28мм, 100 штук, з загином, нікельована, AXENT - 50 пачка, Скріпка, 50мм, 100 штук, картонна упаковка, оцинкована, AXENT - 50 пачка, Стержень кульковий, 0,7мм, 142мм, AXENT - 300 штуки, Стержень кульковий, 0,7мм, 107мм, AXENT - 100 штуки, Скотч канцелярський, 24мм × 28м, 40мкм, AXENT - 48 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 432,53 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет КПКВК 0810160 (загальний фонд) 7432.53 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

11. Примітки: Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель – для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", у разі здійснення закупівлі відповідно до цього Закону з урахуванням п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.

Документи замовника

12 жовтня 2023 16:23
Електронний підпис
12 жовтня 2023 16:18
Протокол 39 від 12.10.2023.pdf