Канцелярські товари
Сума
6 146,86 UAH
UA-P-2023-12-11-002416-a 3d50dd4ecd76452da6aac8289077b88b
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 грудня 2023 11:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький дитячий спеціалізований лікувально - реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01986279
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, 50067, вул. Гете, буд. 65
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Ручка куль/масл. синя 0,7 мм - 20 штуки, Папка-файл пластикова А4+ 40 мкм 100 штук в упаковці - 2 пачка, Папір А4 80 г/м2 500 арк. в пачці - 30 пачок, Стержень масляний синій - 30 штуки, Скріпка 33 мм кругла 100 шт в упаковці - 3 пачок, Календар квартальний на 2024 рік 3 пружини - 3 штуки, Календар-плакат А2 на 2024 рік - 8 штуки, Клейка стрічка пак. 48 мм х 100 ярдів х 40 мкм прозора - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 146,86 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 6146.86 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

11 грудня 2023 11:27
Електронний підпис