Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
6 810 UAH
UA-P-2024-03-25-012756-a ● 3be68426cfc44e53bd278c2e2db3e696
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2024 16:19
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44863787
3. Місцезнаходження:
Україна,
Чернігівська область,
смт Куликівка,
16300,
вулиця Миру, будинок 112
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Фотопапір глянцевий, А4 - 3 пачка, Плівка для ламінування - 5 штука, Офісний папір, А4 - 5 штука, Настільний лоток - 5 штука, Папка швидкозшивач - 50 штука, Ножиці канцелярські - 10 штука, Скріпки 26мм з плас. покриттям - 10 штука, Біндер-зажим для паперу - 5 пачка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 810 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 6810 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
25 березня 2024 16:20
|
Електронний підпис |