Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
6 810 UAH
UA-P-2024-03-25-012756-a 3be68426cfc44e53bd278c2e2db3e696
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2024 16:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44863787
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, 16300, вулиця Миру, будинок 112
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Фотопапір глянцевий, А4 - 3 пачка, Плівка для ламінування - 5 штука, Офісний папір, А4 - 5 штука, Настільний лоток - 5 штука, Папка швидкозшивач - 50 штука, Ножиці канцелярські - 10 штука, Скріпки 26мм з плас. покриттям - 10 штука, Біндер-зажим для паперу - 5 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 810 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 6810 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

25 березня 2024 16:20
Електронний підпис