SSD – накопичувач зовнішній, об’ємом 1Tb; SSD – накопичувач зовнішній, об’ємом 2Tb
Сума
27 527,72 UAH
UA-P-2024-03-11-010438-a 3bdced8c62864a259d6c426f97c7f835
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 березня 2024 14:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38625593
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, Запоріжжя, 69002, Фортечна, 65
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: SSD – накопичувач зовнішній, об’ємом 1Tb; SSD – накопичувач зовнішній, об’ємом 2Tb

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 27 527,72 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 27527.72 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: ДК 021:2015: 30234500-3 Зовнішні запам’ятовувальні пристрої (SSD – накопичувач зовнішній, об’ємом 1Tb; SSD – накопичувач зовнішній, об’ємом 2Tb) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Документи замовника

11 березня 2024 14:35
Електронний підпис