Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівлі Комунального некомерційного підприємства „Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака”, розташованої за адресою: м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 В під відділення перинатології, акушерства та гінекології» (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Сума
9 700 000 UAH
UA-P-2021-07-05-002191-a ● 3b5c08eda6264225974f41f76f134fbb
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 липня 2021 15:33
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КП Закарпатської обласної ради «Будкомплектторг»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30015189
3. Місцезнаходження:
Україна,
Закарпатська область,
Ужгород,
88000,
вул. Насипна, 46/1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівлі Комунального некомерційного підприємства „Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака”, розташованої за адресою: м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 В під відділення перинатології, акушерства та гінекології» (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 700 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 9700000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2021
11. Примітки: Категорія замовника: підприємства,установи,організації,зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи замовника
05 липня 2021 15:34
|
Електронний підпис |