Послуги з встановлення металевих дверей з улаштуванням бетонно – цегляних укосів на МПТБ в с. Писарівка, за адресою: вул. Вишнева, буд. 25Б, с. Писарівка Павлоградського району, Дніпропетровської області, Україна, 52541, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 4542 1131 - 1 «Встановлення дверей»
Сума
40 729 UAH
UA-P-2023-12-18-004710-c ● 3ac9dd70f8f4487db044c6301e63f5fe
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 грудня 2023 14:26
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
місто Павлоград,
51400,
вулиця Плеханова, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з встановлення металевих дверей з улаштуванням бетонно – цегляних укосів на МПТБ в с. Писарівка, за адресою: вул. Вишнева, буд. 25Б, с. Писарівка Павлоградського району, Дніпропетровської області, Україна, 52541, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 4542 1131 - 1 «Встановлення дверей»
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 40 729 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 40729 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
11. Примітки: Закупівля визначених послуг проводиться за рахунок додаткових коштів, які було виділено згідно рішення сесії сільської ради № 1013-36/VIII «Про внесення змін до Бюджету на 2023 рік» від 17 травня 2023 року (Довідка № 5) та на підставі Листа Мінекономіки від 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06, а саме: «Після внесення відповідних змін до річного плану – закупівля здійснюється у разі виникнення нової (або додаткової) потреби у товарі, яку Замовник не міг передбачити. Таким чином, на підставі вищевикладеного, дану закупівлю слід вважати новим предметом договору і новим предметом закупівель». Оплата послуг за рахунок додаткових коштів (інші субвенції) місцевого бюджету Троїцької ОТГ.
Документи замовника
18 грудня 2023 14:27
|
Електронний підпис |