Штамп (80х15 мм); Кутовий штамп на автоматичні оснастці (60х40 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 25 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 30 мм); Папка архівна паперова на зав’язках (50 мм); Скоби до степлера 24/6; Скоби до степлера № 10; Клейка стрічка прозора (24 мм); Клейка стрічка прозора (48 мм); Шило канцелярське; Шило-гачок канцелярське; Кулькова ручка синя; Ампула до кулькової ручки синя; Олівець хімічний (ТМ); Клей ПВА (100 мл); Чорнило штемпельне синього кольору; Скріпки канцелярські металеві (25 мм); Нитки для підшивання документів (500 м)
Сума
24 994 UAH
UA-P-2021-11-30-005678-c 38e2c1c6d5a749e9b6df48aa24c4e4a6
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2021 12:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33879077
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Нововодолазький район, 63212, с. Ватутіне
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Штамп (80х15 мм); Кутовий штамп на автоматичні оснастці (60х40 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 25 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 30 мм); Папка архівна паперова на зав’язках (50 мм); Скоби до степлера 24/6; Скоби до степлера № 10; Клейка стрічка прозора (24 мм); Клейка стрічка прозора (48 мм); Шило канцелярське; Шило-гачок канцелярське; Кулькова ручка синя; Ампула до кулькової ручки синя; Олівець хімічний (ТМ); Клей ПВА (100 мл); Чорнило штемпельне синього кольору; Скріпки канцелярські металеві (25 мм); Нитки для підшивання документів (500 м) , Штамп (80х15 мм) - 2 штуки, Кутовий штамп на автоматичні оснастці (60х40 мм) - 5 штуки, Печатка металева номерна кругла (d.= 25 мм) - 25 штуки, Печатка металева номерна кругла (d.= 30 мм) - 15 штуки, Папка архівна паперова на зав’язках (50 мм) - 78 штуки, Скоби до степлера 24/6 - 5 пачок, Скоби до степлера № 10 - 5 пачок, Клейка стрічка прозора (24 мм) - 2 штуки, Клейка стрічка прозора (48 мм) - 4 рулон, Шило канцелярське - 1 штуки, Шило-гачок канцелярське - 1 штуки, Кулькова ручка синя - 48 штуки, Ампула до кулькової ручки синя - 24 штуки, Олівець хімічний (ТМ) - 24 штуки, Клей ПВА (100 мл) - 10 штуки, Чорнило штемпельне синього кольору - 2 флакон, Скріпки канцелярські металеві (25 мм) - 3 пачок, Нитки для підшивання документів - 2 бобіна

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 994 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 24994 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

Документи замовника

30 листопада 2021 12:33
Електронний підпис