Штамп (80х15 мм); Кутовий штамп на автоматичні оснастці (60х40 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 25 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 30 мм); Папка архівна паперова на зав’язках
(50 мм); Скоби до степлера 24/6; Скоби до степлера № 10; Клейка стрічка прозора (24 мм); Клейка стрічка прозора (48 мм); Шило канцелярське; Шило-гачок канцелярське; Кулькова ручка синя; Ампула до кулькової ручки синя; Олівець хімічний (ТМ); Клей ПВА (100 мл); Чорнило штемпельне синього кольору; Скріпки канцелярські металеві (25 мм); Нитки для підшивання документів (500 м)
Сума
24 994 UAH
UA-P-2021-11-30-005678-c ● 38e2c1c6d5a749e9b6df48aa24c4e4a6
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2021 12:32
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33879077
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Нововодолазький район,
63212,
с. Ватутіне
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Штамп (80х15 мм); Кутовий штамп на автоматичні оснастці (60х40 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 25 мм); Печатка металева номерна кругла (d.= 30 мм); Папка архівна паперова на зав’язках
(50 мм); Скоби до степлера 24/6; Скоби до степлера № 10; Клейка стрічка прозора (24 мм); Клейка стрічка прозора (48 мм); Шило канцелярське; Шило-гачок канцелярське; Кулькова ручка синя; Ампула до кулькової ручки синя; Олівець хімічний (ТМ); Клей ПВА (100 мл); Чорнило штемпельне синього кольору; Скріпки канцелярські металеві (25 мм); Нитки для підшивання документів (500 м)
, Штамп (80х15 мм) - 2 штуки, Кутовий штамп на автоматичні оснастці (60х40 мм) - 5 штуки, Печатка металева номерна кругла (d.= 25 мм) - 25 штуки, Печатка металева номерна кругла (d.= 30 мм) - 15 штуки, Папка архівна паперова на зав’язках (50 мм) - 78 штуки, Скоби до степлера 24/6 - 5 пачок, Скоби до степлера № 10 - 5 пачок, Клейка стрічка прозора (24 мм) - 2 штуки, Клейка стрічка прозора (48 мм) - 4 рулон, Шило канцелярське - 1 штуки, Шило-гачок канцелярське - 1 штуки, Кулькова ручка синя - 48 штуки, Ампула до кулькової ручки синя - 24 штуки, Олівець хімічний (ТМ) - 24 штуки, Клей ПВА (100 мл) - 10 штуки, Чорнило штемпельне синього кольору - 2 флакон, Скріпки канцелярські металеві (25 мм) - 3 пачок, Нитки для підшивання документів - 2 бобіна
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 994 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 24994 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2021
Документи замовника
30 листопада 2021 12:33
|
Електронний підпис |