Комплект рації цифрової
Сума
200 000 UAH
UA-P-2023-07-10-005878-a 38aba0b9bc1e4751b3a36b64d725acf0
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 липня 2023 17:14
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053625
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10014, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект рації цифрової , Комплект рації цифрової - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 200 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет КПКВК 0218240 200000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України № 922-VІIІ від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами). Терміни, які використовуються в цій закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Законом з урахуванням Особливостей. Програма національного спротиву Житомирської міської територіальної громади на 2022-2023 роки.

Документи замовника

13 липня 2023 15:16
Електронний підпис