Контактний дріт
Сума
159 858,24 UAH
UA-P-2024-01-15-005355-a 3835c4e2e2ce47ada7c109c63b13efae
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 січня 2024 15:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30950099
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, 50057, майдан Праці, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Контактний дріт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 159 858,24 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Компенсаційні виплати та/або власні кошти від господарської діяльності підприємства 159858.24 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

15 січня 2024 15:43
Договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а також згідно із підпунктом 4 пункту 13 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, оскільки наявна підстава: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Розгорнути Згорнути