код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне згідно ДК 021:2015 (Скріпки 50 мм (ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки), Біндер 51мм (ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя), Біндер 32мм (ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя), Біндер 25мм (ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя), Ручки, 10(ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки ))
Сума
1 100 UAH
UA-P-2023-12-18-006793-b 37e86760a4a2463a85b85b7b678fbf26
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 грудня 2023 14:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05480766
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, с. Циблі, 08455, вул. Лісова, 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне згідно ДК 021:2015 (Скріпки 50 мм (ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки), Біндер 51мм (ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя), Біндер 32мм (ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя), Біндер 25мм (ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя), Ручки, 10(ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки )), Скріпки 50мм - 2 пачок, Ручки, 10 - 12 штуки, Біндер 51мм - 24 штуки, Біндер 32мм - 24 штуки, Біндер 25мм - 36 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 100 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 1100 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

18 грудня 2023 14:36
Електронний підпис