ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42512200-0 Настінні кондиціонери повітря). Кондиціонери настінні, інверторні з монтажем та пуском в роботу
Сума
2 007 500 UAH
UA-P-2023-11-10-003842-a 377b3078a72144ff9682b401022bac27
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 листопада 2023 14:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01985995
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, 50089, ВУЛИЦЯ МАРШАКА, будинок 1 А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42512200-0 Настінні кондиціонери повітря). Кондиціонери настінні, інверторні з монтажем та пуском в роботу

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 007 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Додаткова потреба згідно листа №3226 від 25.10.2023р., додаткові кошти згідно довідки №236 від 26.10.23р. (на підставі рішення сесії міської ради від 25.10.223р. №2260) 2007500 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби. Згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Документи замовника

10 листопада 2023 14:20
Електронний підпис