30192000-1 Офісне приладдя (Клей-олівець, Коректор-ручка Axent, Маркер Board, Маркер Flipchart, Олівець, Папір UPM Office A4, Ручка масляна автомат, Скоби Axent Рго, Скоби Axent Рго, Скріпки Axent круглі)
Сума
4 971,55 UAH
UA-P-2021-05-28-005489-b ● 36b31cef6ccc40a3a561316381808722
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 травня 2021 12:18
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КЗ "Чернігівський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25571198
3. Місцезнаходження:
Україна,
Чернігівська область,
м. Чернігів,
14000,
прос. Миру, 43
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
30192000-1 Офісне приладдя (Клей-олівець, Коректор-ручка Axent, Маркер Board, Маркер Flipchart, Олівець, Папір UPM Office A4, Ручка масляна автомат, Скоби Axent Рго, Скоби Axent Рго, Скріпки Axent круглі), Клей-олівець Amos - 12 штуки, Коректор-ручка Axent - 5 штуки, Маркер Board - 2 набір, Маркер Flipchart - 3 набір, Олівець графітний Axent - 12 штуки, Папір UPM Office A4 - 44 пачок, Ручка масляна автомат. Axent Reporter - 36 штуки, Скоби Axent Рго - 8 пачок, Скоби Axent Рго - 8 пачок, Скріпки Axent - 6 пачок
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 971,55 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 4971.55 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2021
Документи замовника
28 травня 2021 12:27
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 12:27
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 12:18
|
Електронний підпис |