Реактиви та контрастні речовини
Сума
5 640 UAH
UA-P-2025-01-17-011214-a ● 3677c13fd6ba40f192d29d867e08c6fa
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 січня 2025 12:43
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42789136
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10004,
вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Реактиви та контрастні речовини, Набір реактивів призначений для Контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові - 12 штука, Набори реагентів - 12 американська кварта для рідин
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК021-2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 640 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 5640 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2025
11. Примітки: Зверніть увагу!
ВАЖЛИВО!
Вимоги до товару:
- набір реактивів призначений для Контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові: азопірамова проба (набір для виялення залишківприхованої крові на виробах мед.призначення, 2000 проб);
- набори реагентів: фенолфталеїнова проба (азофенол) (набір для виявлення залишків лужних компонентів миючих залишків, 2000 проб).
Адреса для постачання – м. Житомир, вул. Л. Українки, 16. Залишковий термін придатності має становити не менше 75% від загального терміну придатності. При кожній поставці повинні бути всі необхідні документи, згідно законодавства України. Поставка за рахунок Учасника. Поставка товару на протязі 3-х робочих днів з дня отримання замовлення, партіями на протязі року.
Документи замовника
17 січня 2025 12:45
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |