30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне,
Сума
4 159,14 UAH
UA-P-2021-12-06-010949-c 365e230156b947fd82058737bd851f6c
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 грудня 2021 14:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЩАСТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЩАСТИНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44317257
3. Місцезнаходження: Україна, Луганська область, смт. Петропавлівка, 93613, площа Петропавлівська, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне,, ручка кулькова - 50 штуки, файли А4(100шт) - 3 упаковка, дірокол (20 арк) - 2 штуки, скоби (24) - 4 коробка, скріпки - 4 коробка, степлер(24) - 3 штуки, коректор - 4 штуки, папка-реєстратор 5 см - 3 штуки, папка-реєстратор 7 см - 7 штуки, папір офісний А4-500 арк - 25 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 159,14 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 4159.14 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Ручка кулькова, файли А4,дірокол,скоби,скріпки,степлер,коректор,папка -реєстратор-5см,папка -реєстратор-7см,папір офісний А4,

Документи замовника

06 грудня 2021 14:25
Електронний підпис