нитки для прошивки документів; діропробивач металевий; файли а4, ножиці офісні, олівець простий, антистеплер, толичо для оівців, гумка, клей ПВА рідкий 100 мл, клей олівець 21 г, стрічка клейка 48мм, стрічка клейка 18мм, коректор-ручка, скріпки 25мм, скріпки 50мм, степлер великий, степлер маленький, скоби №24/6, скоби № 10, маркер перманентний чорний, маркер текстовий кольоровий, ручка масляна, стержні для ручок сині довгі, стержні для ручок сині короткі, стержні для ручок червоні, стержні для ручок чорні, календар настільний перекидний, щоденник недатований, губка канцелярська, штемпельна фарба, закладки-стікери паперові, папір для заміток, лоток для документів вертикальний та горизонтальний, стрічка для електронної черги шир. 80 мм, зовн. діаметр 140мм, внутр. діаметр 25мм, самоклейки для заміток
Сума
73 175,05 UAH
UA-P-2024-12-02-001454-a 361ab14c18d945a38ba467ab9049b159
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 грудня 2024 09:22
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #21084076
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, місто Рівне, 33028, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
4. Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: нитки для прошивки документів; діропробивач металевий; файли а4, ножиці офісні, олівець простий, антистеплер, толичо для оівців, гумка, клей ПВА рідкий 100 мл, клей олівець 21 г, стрічка клейка 48мм, стрічка клейка 18мм, коректор-ручка, скріпки 25мм, скріпки 50мм, степлер великий, степлер маленький, скоби №24/6, скоби № 10, маркер перманентний чорний, маркер текстовий кольоровий, ручка масляна, стержні для ручок сині довгі, стержні для ручок сині короткі, стержні для ручок червоні, стержні для ручок чорні, календар настільний перекидний, щоденник недатований, губка канцелярська, штемпельна фарба, закладки-стікери паперові, папір для заміток, лоток для документів вертикальний та горизонтальний, стрічка для електронної черги шир. 80 мм, зовн. діаметр 140мм, внутр. діаметр 25мм, самоклейки для заміток, нитки для прошивки документів - 5 штука, діропробивач металевий - 18 штука, файли а4 - 46 пачка, ножиці офісні - 60 штука, олівець простий - 600 штука, антистеплер - 14 штука, точило для олівців - 381 штука, гумка канц. - 170 штука, клей пва рідкий 100 мл - 53 штука, клей олівець 21 г - 50 штука, стрічка клейка велика 48мм - 72 штука, стрічка клейка мала 18мм - 92 штука, коректор ручка - 102 штука, скріпки 25мм - 200 пачка, скріпки 50мм - 210 пачка, степлер великий - 10 штука, степлер маленький - 15 штука, скоби 24,6 - 232 пачка, скоби №10 - 300 пачка, маркер перм. чорний - 10 штука, маркер текстовий кольор. в асортименті - 61 штука, ручка масляна - 667 штука, стержні для ручок сині - 667 штука, стержні для ручок сині короткі - 100 штука, стержні для ручок червоні та чорні - 100 штука, календар настільний перекидний - 20 штука, щоденник недатований - 20 штука, губка канц. - 10 штука, штемпельна фарба - 50 штука, закладки стікери - 10 штука, папір для заміток - 120 штука, лоток вертикальний, горизонтальний - 10 штука, стрічка електронної черги шир. 80мм зовн діам. 140мм внутр.діам. 25мм - 20 рулон, самоклейка для заміток - 60 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30197400-0 — Канцелярські губки
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 73 175,05 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти Пенсійного фонду України 73175.05 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2024

11. Примітки: Місцезнаходження: м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7 Категорія: орган соціального страхування

Документи замовника

02 грудня 2024 09:23
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF