Придбання товару (інформаційний стенд, банер) для реалізації конкурсних проектів, розроблених інститутами громадянського суспільства та ініціативними групами: проект "Інформування молоді щодо російсько-української війни", з 01 по 30 квітня 2024 року.
Сума
4 900 UAH
UA-P-2024-03-29-006720-a 33da1def11484edda27d16c66a778149
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 березня 2024 13:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33903680
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, м. Черкаси, 18000, вул. Пастерівська, 102
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання товару (інформаційний стенд, банер) для реалізації конкурсних проектів, розроблених інститутами громадянського суспільства та ініціативними групами: проект "Інформування молоді щодо російсько-української війни", з 01 по 30 квітня 2024 року., Інформаційний стенд "БРОНІТЕЧИК" (розмір 130*60, макетування, ПВХ3мм, оракал мат. інтерьєрний друк) - 1 штука, Банер «Патріотичний музей російсько-української війни» (банер 3х6 м, широкоформатний друк, підворот по периметру, крок люверсів 50см, макетування,) - 1 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 900 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 4900 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

29 березня 2024 13:52
Електронний підпис