Канцелярські товари
Сума
5 176,38 UAH
UA-P-2023-12-13-002121-b 3396b2b0c50340c0a0b54cffd6609100
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 грудня 2023 11:14
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальний заклад "Ужгородська публічна бібліотека" Ужгородської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05457448
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, 88000, вул. Волошина,20
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Плівка для ламінування - 6 пачка, Файл А4 (уп. 100шт) - 7 пачка, Папір кольоровий А4 Mix Intensive - 10 пачка, Ручка кулькова Bic Cristal - 63 штуки, Сегрегатор А4/2РР - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 176,38 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5176.38 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

13 грудня 2023 11:15
Електронний підпис