ДК 021:2015 код 38910000-7 - Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки (Інокуляційні петлі)
Сума
11 700 UAH
UA-P-2024-04-08-011437-a 33434b9e33794b3ba277de47b14584ef
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2024 15:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02006113
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, 14029, вул. Волковича, 25
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 38910000-7 - Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки (Інокуляційні петлі)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 38910000-7 — Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 11 700 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 11700 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).

Документи замовника

08 квітня 2024 15:14
Електронний підпис