Канцелярське приладдя
Сума
5 013 UAH
UA-P-2023-11-23-005066-c 31a6c68f355a451e8aa97429ace11aad
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 листопада 2023 15:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44279728
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, Херсон, 73039, Херсон
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Папка для паперу картонна на зав'язках - 30 штуки, Папка на кнопці А4 - 5 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 РР3311 (в кольорах) - 150 штуки, Файл Офіс Центр А4 (упаковка 100 шт.) - 5 штуки, Фарба штемпельна Trodat 7011 синій - 1 штуки, Коректор ручка ВМ.1031 - 1 штуки, Скріпки 50мм (упаковка 100 шт.) - 5 штуки, Скріпки 33мм (упаковка 100 шт.) - 5 штуки, Біндер 32мм чорний (упаковка 12 шт.) - 11 штуки, Біндер 19мм чорний (упаковка 12 шт.) - 11 штуки, Папір А4 - 5 штуки, USB флеш накопичувач Transcend 64Gb - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 013 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5013 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

23 листопада 2023 15:32
Електронний підпис