Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв.; Смуги індикаторні для контролю парової стерилізації 4 класу 120/45 °С/хв. розмір : 35.0 x 10.0 x 1.0 мм. №1000; Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 132/20 °С/хв.; Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 121/20 °С/хв.; Смуги індикаторні, критерії вимірювання : 120/45 °С/хв., контроль парової стерилізації 5 класу (всередині упаковки), розмір полоски 35.0 x 10.0 x 1.0 мм.
Сума
9 030 UAH
UA-P-2024-03-27-008248-a ● 3140a4484f8f495d8864a50d33b6cb4d
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2024 13:57
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01280527
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49102,
вул. Ближня, буд. 31
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 180/60 °С/хв.; Смуги індикаторні для контролю парової стерилізації 4 класу 120/45 °С/хв. розмір : 35.0 x 10.0 x 1.0 мм. №1000; Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 132/20 °С/хв.; Тести швидкі для контролю якості (Фізичний контроль стерилізації), 121/20 °С/хв.; Смуги індикаторні, критерії вимірювання : 120/45 °С/хв., контроль парової стерилізації 5 класу (всередині упаковки), розмір полоски 35.0 x 10.0 x 1.0 мм.
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 030 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти НСЗУ | 9030 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
27 березня 2024 13:58
|
Електронний підпис |