Канцелярські товари
Сума
6 298 UAH
UA-P-2024-04-02-000987-a 30456ae71756440886e08d6a6e17d441
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 квітня 2024 09:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #13554415
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Папка А4 на кнопку 1402 синя Акцент - 40 штука, Папка А4 3311-04 зелений зшивач Buromax - 59 штука, Папка А4 зшивач Е31201 - 30 штука, Папка А4 на гумку 3005 Вишиванка - 20 штука, Папка А4 0 на зав'язках Україна - 100 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя
ДК021-2015: 22852000-7 — Теки
ДК021-2015: 22851000-0 — Швидкозшивачі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 298 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 6298 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

02 квітня 2024 11:41
Електронний підпис