22820000-4 Бланки (температурний листок ф№004-0; листок лікарських призначень ф№003-4-0; інформативна згода пацієнта;вимога-накладна на отримання лікарських засобів; направлення ф№242-0 (Лабораторія); направлення на проведення дослідження сироватки крові на наявність маркерів; направлення на визначення рівня вірусного навантаження та результат дослідження; направлення (маршрутний лист) на обстеження пацієнта; довідка; довідка № про результат досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ ф №503-10-0)
Сума
15 400 UAH
UA-P-2023-08-23-004204-b ● 2ef24eedec0449f0b7f6caa6735d17d0
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 серпня 2023 18:18
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківська обласна клінічна інфекційна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01993291
3. Місцезнаходження:
Україна,
Івано-Франківська область,
Івано-Франківськ,
76007,
ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 66
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
22820000-4 Бланки (температурний листок ф№004-0; листок лікарських призначень ф№003-4-0; інформативна згода пацієнта;вимога-накладна на отримання лікарських засобів; направлення ф№242-0 (Лабораторія); направлення на проведення дослідження сироватки крові на наявність маркерів; направлення на визначення рівня вірусного навантаження та результат дослідження; направлення (маршрутний лист) на обстеження пацієнта; довідка; довідка № про результат досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ ф №503-10-0)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 400 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 15400 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2023
Документи замовника
23 серпня 2023 18:18
|
Електронний підпис |