«Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові. Коригування". (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Сума
14 059 943,76 UAH
UA-P-2024-10-18-014156-a 2e742c2621454da0a452596a417d5c97
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 жовтня 2024 15:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44496574
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79059, вул. І.Миколайчука, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху блоків 1, 2 та 5 відділення реабілітації пацієнтів з ураженнями спинного мозку ВП «Лікарня Святого Пантелеймона» КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 у м. Львові. Коригування". (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 14 059 943,76 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Благодійні кошти 14059943.76 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2024

11. Примітки: Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

Документи замовника

18 жовтня 2024 15:23
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

18 жовтня 2024 15:22
Необхідно придбати додаткові роботи, що не було передбачено проєктною документацією для проведення капітального ремонту приміщень медичного закладу