Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Сума
1 510 UAH
UA-P-2024-04-23-010688-a 2ce8dc5e45c64d7bb453422edf7ad83c
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 квітня 2024 14:28
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02011284
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10002, вул. Велика Бердичівська, 46/15
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки., Заміна модуля пам'яті на 2Гб DІММ DDR2, встановлення модуля пам'яті на 2Гб DІММ DDR2, заміна процесору Intel, встановлення SSD 128Gb, встановлення USB Wi-Fi мережевої карти - 5 послуг. - 5 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 510 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1510 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Заміна модуля пам'яті на 2Гб DІММ DDR2, встановлення модуля пам'яті на 2Гб DІММ DDR2, заміна процесору Intel, встановлення SSD 128Gb, встановлення USB Wi-Fi мережевої карти - 5 послуг.

Документи замовника

23 квітня 2024 14:30
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

23 квітня 2024 14:28

послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки для забезпечення господарської діяльності Житомирського медичного інституту Житомирської обласної ради