ДК 021-2015 – 48810000-9 – Інформаційні системи (Інформаційні системи)
Сума
7 260 UAH
UA-P-2023-12-14-008131-b 2cb8a0c4a2374ffda6407d1ed567d762
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 грудня 2023 20:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХАРІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАХАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37564865
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Захарівський р-н, смт Захарівка , 66700, вул. Центральна, буд. 40
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021-2015 – 48810000-9 – Інформаційні системи (Інформаційні системи), Інформаційні системи - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 260 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Місцевий бюджет, Кошти НСЗУ 7260 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Оплата послуг (крім комунальних) (2240). Керуючись Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України.

Документи замовника

14 грудня 2023 20:26
Електронний підпис