Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари)
Сума
6 500 UAH
UA-P-2020-09-18-001091-a 2c212948873c4858b5eb5229e7c1b587
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 вересня 2020 09:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01992050
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Коростень, 11500, вул. Миколи Амосова, буд. 8
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари), Степлер №24/6 - 8 штуки, Клей-олівець сухий,15гр - 100 штуки, Книга канцелярська А4,96арк.,клітинка,м'яка обкладинка - 100 штуки, Книга канцелярська, А4, 192 аркуші, тверда обкладинка - 50 штуки, Книга канцелярська, А4, 96 аркушів, тверда обкладинка - 50 штуки, Коректор-стрічка 5мм*8м - 100 штуки, лінійка пластикова 30см - 30 штуки, Коректор-ручка - 20 штуки, Ножиці офісні - 20 штуки, Скотч 72мм - 10 штуки, Скотч 45 мм - 10 штуки, Папір для нотаток - 5 упаковка, Учнівський зошит, 24 арк. - 20 штуки, Учнівський зошит, 48 арк. - 20 штуки, Учнівський зошит, 96 арк. - 20 штуки, Файли для документів А4 - 20 упаковка, Файли для документів А5 - 1 упаковка, Папка для паперів з зав'язками - 50 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти отримані від Національної служби здоров`я України за надання медичних послуг 6500 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2020

Документи замовника

18 вересня 2020 09:22
Електронний підпис